Mouth of the South
S1, E4: Stephanie and Brandi visit Stephanie's parents in Oklahoma; Cary invites Tiffany to join her for yoga; Marie hosts a cocktail party during which an embarrassing revelation comes to light; Tiffany tries to broker a peace between Brandi and LeeAnne.