A Body in the Basement Murder On Repeat
S1, E3: In June 2001, just outside Rockford, Ill., a welfare check leads police to a woman brutally murdered in the basement of her once quiet suburban home; the hunt for her killer will lead detectives to a mystery that has been buried for over 14 years.