Muscles Mirsky
S1, E15: While Adam (Sean Giambrone) worries about sexual tension between him and his longtime friend Emmy (guest star Stephanie Katherine Grant), Erica (Hayley Orrantia) and Beverly (Wendi McLendon-Covey) square off over a lack of trust.