S7, E18: Steve becomes a mentor for a tough but charming inner-city 9-year-old, 3J, and discovers that, although smart, 3J is illiterate. At first, 3J rejects Steve's help. But Steve excites him about the worlds one can find in books, and 3J decides to learn to read.