My First Time Cheerleading
S1, E1: Hatoya Kohane loves helping other people out. Right around the time she was finishing middle school she saw a cheerleading performance near the river and she decides to join the cheer club once she gets into high school. However, she learns that her school doesn't have a cheer club. Kohane feels a bit discouraged at this fact but then she coincidentally runs into Arima Hizume, one of the cheerleaders she saw, at school.