Scar-red Rider XechS My Generation
S1, E6: As autumn sets in, Ryukyu LAG is caught up in the excitement of the school festival. The Riders practice for their first live concert and work to promote it. Akira and Hako strengthen their friendship. LAG gets an unusual visitor.