Natasha Charles
S2, E11: While the doctors work with an expert ocularist to create and implant artificial eyes for a beautiful blind woman, Natasha Charles (recurring guest star Rebecca Gayheart), Christian finds himself drawn to Natasha's d irect and disarming sensuality.