Naughty Monkey Kicks at Tree
S4, E5: A tattoo leads the team to an international assassin with a shocking connection to Rich Dotcom, who must thwart the plans of a group of eco-terrorists; Zapata threatens Reade while also shielding him against Claudia's worst tactics.