Neighbors With Attitude
S3, E13: Jessica is disappointed to learn she is excluded from the Neighborhood Watch. But when Ann's son goes missing, Jessica proves that her independent security measures work. Meanwhile, Eddie sets the stage for the perfect first kiss with Alison.