Never Again
S2, E6: The SWAT team tries to determine the next diamond dealer to be robbed by a group of highly organized thieves executing heists across downtown Los Angeles. When Hondo is emotionally affected by a suspect's death during the case, he seeks comfort from his mother. Also, while Street worries that Luca, his SWAT training academy instructor, has a personal vendetta against him, Chris contemplates an unorthodox relationship offer from the new woman she's dating.