Never Going back To Normal
S5, E1: Never Going back To Normal. Will and Natalie face the aftermath of a horrific car incident and are left to battle for their lives. An investigation is launched following the suspicious death of the elder Cornelius Rhodes, Dr. Rhodes father. Maggie receives life changing news.