Rehab Addict Lake House Rescue New Construction Blues
S1, E3: Nicole lifts her tiny lake cottage into the air and builds a brand-new first floor and basement underneath. The final challenge is to fill these new spaces with the historic details she loves, a task that could either make or break the project.