New Frontiers
S1, E13: Maggie shares her reservations about Amanda (Ashley Greene) with Ted; Colette befriends an attractive, mysterious man during a flight to Rome; Dean is accosted by customs officials looking for a smuggler; Kate learns how to be a pickpocket.