Vanderpump Rules New Girl, Old Grudges
S3, E7: With Gay Pride coming up, Lisa hires a new hostess named Vail, who immediately catches Jax's eye; Stassi berates Tom Schwartz for remaining friends with Jax; James feels the strain of Kristen's ongoing obsession with Tom and Ariana.