Newsham Park Hospital
S1, E6: Newsham Park Hospital Paranormal Investigators, Nick Groff and Katrina Weidman, have researched the notoriously dark haunting at Newsham Park Hospital for years, but 72 hours within the former orphanage make them question all their preconceptions of the powerful haunting.