The Last Alaskans No Man's Land
S1, E1: Animals are on the move in the Arctic National Wildlife Refuge during the Fall; Heimo tracks a caribou migration; bear tears through Bob's cabin, destroying 2 years of collected dry meat, and the Lewis family arrives alongside some moose.