No regrets
S1, E4: In order to have a lasting career, you have to keep reinventing yourself, something that Squeezie and Théo understand well. They decide to throw themselves into ambitious new projects, culminating in the Grand Prix Explorer, one of the most-watched events on the internet. But what comes after such enormous success?