S1, E6: Emily avoids arrest and finds another trace of the investigation. But with the disturbing new evidence, Emily begins to suspect one of her loved ones. Unfortunately, he is the only person who can help Emily figure out the case. Could it be just a little paranoia from Emily, or does she not have anyone to turn to?