Normal
S1, E20: A nervous Jess invites Russell to spend the weekend at the loft, and her fears are amplified when he gets along better with the guys than she hoped. Meanwhile, Winston begins work at a sports radio station, but quickly finds out his boss is more of a shock jock, and Nick tries to make an invention from his “Idea Notebook” into a reality.