Ride with Norman Reedus Northern Italy With Josh Holloway
S6, E2: Actor Josh Holloway joins Norman Reedus for a ride through rustic Northern Italy; navigating through some of the most scenic roads in Europe, they quench their need for speed in Motor Valley before exploring Josh's old stomping grounds in Bologna.