Nothing But Blue Skies
S7, E1: On the seventh and final season premiere episode, Jane and Lisbon are a few weeks into their new relationship when they investigate the murder of an undercover agent. However, they decide to keep their relationship a secret from their colleagues, including the young, ambitious agent Michelle Vega who’s joined the team.