Nothing Left to Say But Goodbye
S4, E8: Derek (recurring guest star ERNEST WADDELL) convinces Peyton to take a chance with Lucas--but, at the same time, Brooke is approaching Lucas about getting back together. Meanwhile, Daunte's (recurring guest star RICK FOX) latest demand leads Nathan to seek help from an unlikely source: Dan. When Rachel (recurring guest star DANNEEL HARRIS) learns that she has gotten a failing grade, she turns t...