Nowhere to Go
S3, E13: In the season finale, the crew of the Raza discover the real location of project Phoenix. In an attempt to deal Ferrous a fatal blow, they convince Commander Truffault and the Mikkei Combine to help them. Together they formulate a plan to take out the shipyard before Ferrous' new fleet can be deployed.