S3, E1: Logodnicul lui Denise este arestat pentru că a încercat să cumpere un plămân; Alan trebuie să-l apere din nou pe Jerry după ce acesta este prins cu o păpușă gonflabilă pe banda de transport în comun, iar Schmidt este șocat să descopere că Denny are propria lui păpușă „specială”.