O Na Hoku O Ka Lani Ka I 'Ike Ia Pae
S8, E16: Tani and Junior go under cover as prospective parents to infiltrate a private school where the headmaster was murdered; Adam's life is on the line when he is held captive and forced to produce a massive amount of money.