Adventures in Wonderland Object D'Heart
S1, E4: The Queen decides to take up sculpture as a hobby. Despite thinking that her work is awful, everyone compliments the Queen on her talents -- resulting in her giving her creations away as gifts. Soon, unsightly statuary is popping up all over Wonderland.