Against the Wall Obsessed and Unwanted
S1, E6: Abby (Rachael Carpani) and Lina (Marisa Ramirez) investigate an officer who is accused of stalking his female police psychiatrist. When the psychiatrist is shot, their focus shifts to her ex-husband. Meanwhile, Richie's (Brandon Quinn) ethics and loyalties are challenged when he is newly partnered with Edie, his father's former partner and an old family friend who plays fast and loose with the law. Abby is blindsided when her relationship with Danny (Chris Johnson) heats up.