The Way of the Wildcard O'Donovan Brothers: from the back of beyond
S1, E4: Irish brothers Gary and Paul O'Donovan grew up in a small town of about 2,000 people. With homemade training equipment and gear, their drive and love of rowing took them to the heights of the sport.