Of Mouse and Men
S3, E10: Marilyn goes behind Grace's back to fix her up with a beagle-breeding couple interested in adopting Grace's baby; Will helps Karen deal with a PR nightmare; Jack and Estefan go to extreme lengths to get rid of a mouse.