Destination terreur Old South Pittsburg Hospital
S1, E2: Dakota, Chelsea and Tanner explore the Old South Pittsburg Hospital in Tennessee; Dakota must prepare his sister, Chelsea, for a confrontation with a specter on the third floor that is said to attack only women.