Old Tina Can't Come to the Phone
S2, E5: A Challenge icon fears the repercussions when a former enemy lands in a position of power; a poor performance at a high-flying challenge leaves one All-Star fearing their shot at redemption will be cut short; a much-loved player faces betrayal.