Doctor X Surgeon Michiko Daimon ope.2
S1, E2: Noboru Nikaido, president of a famous publishing company, is hospitalized with pancreatic cancer; the new chairman and other the other doctors give him special treatment, but Michiko is dissatisfied with his arrogant attitude.