Doctor X Surgeon Michiko Daimon ope.5
S1, E5: Hospital Director Busujima seeks info about Doctor-X from Kanbara; Michiko Daimon meets a girl in the hospital suffering from pain in her leg; Michiko cannot ignore her and takes her to Takuya Kishida, a pediatric surgeon.