The Kitchen Stand Order in the Room, Enter the Papaya
S1, E4: It's time to enjoy dessert in the Little Grand Jury’s kitchen. To defend the papaya, Mathias counts on pastry chef Fer Covarrubias, who arrives at court ready to present her best techniques and decides to prepare papaya and white chocolate ice pops and some mousse cupcakes. Meanwhile, Faisy will be accompanied by Karim Juega. Everything is going well until the children activate a Twist to cook slowly and, in an unexpected turn of events, Amaya launches a second Twist that complicates everything. As time is running out, the chef finishes the dishes. There are mixed reactions to the dishes and the presentation and, after intense deliberation, the jury will determine the future of the papaya.