Orlando: The Joy of the Unexpected
S1, E5: Join Regine and Blaise on a captivating journey through energetic Orlando. Surprised by the city's vibrant spirit, they uncover hidden treasures beyond its renowned parks. From thrilling adventures to indulging in sumptuous flavors, every moment is filled with excitement. Get ready for an exhilarating cascade of surprises as they unveil Orlando's vibrant and unexpected gems!