Overage Drinking: A National Concern
S17, E6: When Tammy and Trey, now in their 40s, show up to remove their teenage son from Paddy's, Dennis and Dee attempt to reconnect with their former prom dates; Frank's sudden disappearance sends Mac and Charlie on a mission to track down his whereabouts.