Panama
S2, E20: Sarah weighs sacrificing herself in order for Michael and Lincoln to set sail to freedom; T-Bag's reign of terror continues south of the border as Bellick forces Sucre to track down the missing money; Mahone's actions finally catch up with him; and an escapee finally tastes freedom.