S1, E6: After returning from the horrors of Nicaragua, panic begins to spread throughout the ship when Lt. Danny Green comes down with a mysterious illness that could be the virus. Losing faith in Rachel and her failing vaccine trials, Chandler now has to deal with a restive crew. If he fails to keep the crew together, the whole mission is in jeopardy.