The Garden of Sinners Paradox Paradigm
S1, E5: In November 1998, a double homicide occurs at the newly constructed Ogawa apartment complex. Shiki meets a boy named Tomoe Enjou, a runaway who claims to be the murderer, and lets him use her apartment as his hideout. From that day onward, their strange cohabitation begins. Coincidentally, Mikiya Kokutou is investigating a tip regarding the murder at that unique apartment complex...