Part 1 The Blood-Scented Signal Flare of Akasaka
S1, E2: Kaiza Akiba of the Eight Imperial Ninja's arrival cuts the gokudo's meeting to plan the ninja's annihilation short; Kaiza's Blade of Darkness instantly decapitates numerous gokudo, bathing the room in crimson; Kiwami maintains his calm demeanor.