The Defiant Ones Part 1
S1, E1: Dr. Dre's story begins in Compton, Calif., where his fascination with dance music, DJ innovations and sound leads him to become part of N.W.A.; Jimmy Iovine works his way up in the recording industry, building a reputation as a talented producer.