Part 3: agile method
S1, E3: With the browser wars in full swing, Microsoft attacks Netscape; TheGlobe.com team hesitates to bring on a potential investor, unconvinced he'll be a good fit; using stolen technology, Michael Fenne launches a new company called Pixelon.