Part 6: fatal error
S1, E6: Jim Barksdale keeps up with the Microsoft antitrust case; Stephan Paternot and Todd Krizelman try to save TheGlobe.com as they discover some potentially damaging news; Pixelon's investors and board members confront Michael Fenne.