Part of the Deal
S6, E4: Bosch discovers there's more to Alicia Kent's story than meets the eye. Elizabeth Clayton calls with news that jump starts her daughter's cold case. Edgar and Hovan craft a plan to move in on Avril, Crate and an old buddy have an eventful night, and Antonio asks Maddie to introduce him to Bosch.