Tricky Dick Part Two: Nixon's the One
S1, E2: Nixon loses one of the closest presidential elections in history to John F. Kennedy; Nixon runs for governor's seat in California; Nixon retreats from politics; determined to shed his loser's image, he wages a calculated crusade for the presidency.