Curb Appeal Xtreme Party-Ready Backyard
S1, E4: Almost two decades after building their brick home, a couple blames their lack of landscaping on not having a green thumb; they challenge Rachel, John and Jamie to turn their backyard into a year-round entertaining space that's super low-maintenance.