S1, E5: Patagonia, at the far tip of South America is known as 'the end of the world'. It feels like a land frozen in time. Voyaging from the high Andes to coastal fjords, this Helena Bonham Carter narrated travel documentary discovers that to survive here you have to be as extreme as the country itself, whether that means specializing in one habitat or being tough enough to live in them all.