Expedition Unknown: Search for the Afterlife Paths to Paradise
S1, E2: Dr. Deepak Chopra advises Josh to investigate the phenomenon of reincarnation in India; in Turkey, Josh explores an Islamic path to paradise; he returns to face a man possessed by an evil spirit.