Dr. Ken Pat's Rash
S2, E17: Pat has a strange rash that Ken thinks is caused by a stressful relationship with his girlfriend. Meanwhile, Dave wants his breakup with Emily to be as painless as possible; and Clark wants Allison to visit a new meditation studio.