Peaches In The Big Apple
S1, E5: Niche gets a chance to fulfill her lifelong dream at New York Fashion Week; JJ and Kaylin decide to go their separate ways when they both get a once in a lifetime career opportunity; CJ catches Kesha sabotaging his interior designs.